کنکور با jane

jane

غرق رویا
کنکور با jane

6 تیر ماه کنکور دارم. استرس ندارم. بیخیالم. ولی دوست دارم درس بخونم ولی نمیتونم. عمومی ها رو بلدم از اختصاصی ها فقط شیمی مشکل دارم اونم 5 سوالو حداقل میزنم.

امروز صبح از خواب بیدار شدم ساعت 10 بود ساعت 9 قرار بود برم کتابخونه دیگه نرفتم. کامپیوتر روشن کردم یه کم فیزیک بخونم گشنه ام شد رفتم دیگه بر نگشتم. دلم میخواد هندسه بخونم وقتی به صفحاتش نگاه میکنم حوصله ام سر میره

من یه آدم بی اراده هستم

پنجشنبه 30 خرداد ساعت 18:56

 

    

 



نظرات شما عزیزان:

rose
ساعت18:13---8 تير 1392
ممنون که به سایت من اومدی

tarane
ساعت15:28---2 تير 1392
سلام!خیلی ممنون عزیزم که به وبم اومدی و نظر داد!
وبت عالیه!راستی بازم آپم!اگه دوس داشتی بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 / 3 / 1392برچسب:,ساعت18:28توسط jane |